tisdag, maj 29, 2007

clivia


clivia
Originally uploaded by Munkii.
Vilken vacker blomma jag har där i fönstret..
vädret har varit lite spännande, både sol och oväder vartannat.

Igår fyllde jag år och det firade jag på det klassiska viset genom att hålla en liten grillning för vänner. Det var lungt och mysigt. Jag var lite orolig under dagen för vädret men mot eftermiddagen så klarnade allt upp och solen sken till natten då ösregnet kom med åska.
Björn tog bilder, men jag har ingen aning om vad det var för bilder han fick med sig. Jag brukar själv fotografera på mina födelsedagar men inte i år. Iden om att ge liv åt instrumenten på lekplatsen liv blev inte riktigt av.. däremot Frans och Erik lekte med poi vilket var vackert i mörkret.. Eva och Annie provade utan eld vilket såg lustigt ut. Bob tog sig förbi och sov över vilket var nice. Maina och Pär var förbi och grattade, trevligt trevligt. Som vanligt slutade det hela med svårigheter att hålla balansen och ett leende på läpparna efter köttätandet, vegitariska spett och potatisen.

Hon har lockigt hår och är söt..

Inga kommentarer: